SELAMAT DATANG KE BLOG KURSUS URUT

Saturday, October 22, 2016

Kursus urut kelas urut belajar urut tradisional melayu 2016

Salam hormat, Sudah lama saya berhenti mengajar yaitu sudah setahun lebih rasanya oleh sebab kesibukan, kalau anda lihat tarikh akhir sebelum posting ini ialah 2014 yang lalu( kerana urusan projek pertanian halia dan serai di tanah terbiar kampung diluar kl ), dan aktiviti mengurut yang tak putus2, maka ada diantara permintaan anda yang terpaksa ditolak untuk sementara, harap maaf. 

OK,  Tapi Sekarang ada sedikit masa terluang dihujung minggu, namun tidak lama kerana akan sibuk kembali dalam sebulan lagi, selepas itu kelas ini akan bercuti panjang atau mungkin cuti terus, tengok keadaan, jadi bagi yang ingin belajar boleh ambil kesempatan ini sementara saya masih kelapangan ini.

Baiklah...Jom belajar sampai pandai, bekas pelajar tak ada yang tak pandai, semuanya sudah pandai dan mempunyai income sampingan disamping income aktif yang stabil.

Kursus yang ringkas, padat dan amat mudah saja difahami, permintaan yang berterusan dan banyak walau dimana anda berada, cara mudah mempromosi, senang saja, hasilnya apabila dipraktik sehingga mahir menjadikan anda terapis yang sentiasa dicari, belajar teori dan praktikal, boleh diulang belajar jika tak pandai tanpa bayaran tambahan.

Baiklah, Kursus urut tradisional sebelum ini diadakan pada setiap hari, bergantung pada kekosongan. Namun...

Namun kerana sekarang masa saya sudah terhad, buat masa ini hanya dapat diadakan pada sabtu dan ahad sahaja. Tarikh akhir Hanya sebulan dari sekarang, selepas itu tidak ada lagi ( lihat tarikh posting diatas). Kursus berikutnya seperti dibawah Terima kasih.

Tarikh kursus akan datang akan diadakan pada 29 dan 30 hb10 2016, 5 dan 6 hb 11 2016 12 dan 13 hb 11, 19 dan 20 hb 11 2016, selepas tarikh ini,  adalah yang terakhir. Kerana saya perlu menumpukan perhatian sepenuh masa pada projek saya seperti yang disebut diatas.

Bayaran RM 500 seorang.
Dibayar sewaktu menghadiri kursus.
Sijil  penyertaan  akan diberi.
 Yang diajar ialah, 
1-URUT ORANG SIHAT
2-URUT ORANG SAKIT
3-URUT MASAALAH LELAKI
4- AKAN DIAJAR BAHAGIAN2 BADAN YANG BOLEH DAN TAK BOLEH DIURUT

''Modal belajar hanya sekali, keuntungan untuk anda dan orang2 tersayang berkali2''

Kelebihan , 
Boleh dijadikan punca pendapatan sampingan / tetap sampai tua. Atau boleh juga untuk faedah sendiri seperti merawat dua orang tua, anak isteri dan sebagainya. 

Boleh dijadikan kerja sambilan sebagai Pendapatan sampingan Bagi  yang makan gaji, mungkin selalu kesempitan wang kerana mengunakan duit gaji setiap bulan untuk membayar segala jenis hutang dan bill. Minyak dah naik, harga barang meningkat, gaji tak cukup, sekarang penyelesaiannya sudah ada, terpulang pada anda sendiri. Ini adalah salah satu bidang yang menghasilkan pendapatan lumayan. Keadaan ekonomi sekarang memerlukan kita kreatif dan rajin mencari pendapatan lebih.

 ''Kebebasan keuwangan bukan setakat berapa banyak kita bergantung pada gaji setiap bulan, kerana pendapatan  gaji ada had nya . Kata kuncinya  cari pendapatan sampingan .

Ada yang bertanya, bolehkah pandai dalam sehari?. Jawapan saya ialah, jangan bimbang, akan diajar sampai pandai.

Adakah sijil diperlukan untuk melakukan pekerjaan ini?. Jawapan saya, tak perlu jika anda melakukan sendiri dari rumah, atau keluar rumah kerumah/hotel outcall. Permintaan untuk outcall sangat tinggi. Charge paling kurang pun RM 150 dan keatas, itu sejam saja.

Kecuali dikawasan/tempat2 tertentu, jika anda mahu membuka sebuah spa/pusat urut sijil mungkin perlu, ikut pengalaman saya, ianya tak perlu langsung. Hanya perlu lesen dan daftar perniagaan. Atau jika anda ingin bisnes di overseas, atau ingin bekerja sebagai terapis dihotel2 atau hospital tertentu, ianya perlu. Walaupun tak perlu, sijil tetap akan diberi untuk disimpan sebagai pengesahan dan keperluan pada masa akan datang.

Selain kemahiran turun temurun, saya juga mempunyai sijil dari tiga tempat berbeza. Kos setiap satu Rm 500, bermakna kos belajar saya Rm 1500. Dua kali ganda lebih mahal. Tak semua orang sanggup bayar lebih. Sekarang saya telah bantu anda mengurangkan kos. Dengan hanya RM 500 anda akan diajar apa yang telah saya belajar.

Digalakkan buat servey dulu. Ada tempat2 yang yurannya lebih tinggi dari yang saya sebutkan diatas. Ribu2 belaka. Ya, mungkin fasiliti nya lebih lengkap dan kelihatan menarik. Tetapi hasilnya sama, dan anda perlu membayar lagi jika tidak pandai dalam masa yang ditetapkan,  jadi buat apa membazir bayar lebih.

Ingin jimat lagi dengan kos yuran Rm 50/ RM 10 sahaja atau kurang lagi?, boleh, saya bagi jalannya, baca dibawah.

Kumpulkan beberapa kenalan, kongsikan bayaran Rm 500 itu sesama mereka. Anda yang datang belajar, kemudian ajarkan pula mereka sampai pandai. Mudah dan sangat jimat kan?.

Anda juga boleh mengajar orang lain pada masa akan datang dan kena kan bayaran. Ini telah dilakukan oleh bekas anak murid saya. 

Lihat Blog urut saya ,  klik sini , saya tidak lagi makan gaji,  senang bekerja dari rumah, Sudah bertahun2 saya tak perlu memandu dalam keadaan jalan yang sesak untuk ketempat kerja. Boleh bercuti bila2 masa saya suka, pendapatan tak putus2 dan tiada had. Lagi rajin lagi banyak income,  tak ada siapa nak marah. Kerja yang enjoy, Senang dan tenang.

ok,
Kiraannya anda boleh kira sendiri berapa pendapatan yang anda mahu, asalkan rajin anda banyak duit.

Bekas2 pelajar datang dari merata tempat seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak. 99 peratus pandai dalam sehari. Selebihnya dua atau tiga hari tanpa bayaran tambahan. Semuanya sudah memulakan kerjaya urutan sepenuh masa atau sambilan. Malah ada yang sudah mengajar orang lain dengan mengenakan bayaran.

Maklumat lanjut untuk temujanji sahaja, call saya, jangan sms kerana saya sibuk dan lambat balas, watsup tak apa, hubungi Abang Arie di 0122948937. Segala maklumat disini adalah lengkap dan betul. Selagi saya tak update. 

Untuk memastikan  maklumat terkini klik disini
Untuk Lihat blog urut klik disini

SALIN PETA , PANDUAN DAN ALAMAT KELOKASI



Masuk taman melawati, jalan terus sampai jumpa bulatan hilside. ( Roundbout ). Ambil jam 12, jalan depan sikit nanti jumpa masjid sebelah kiri. Jalan lagi jumpa bus stop sebelah kiri. Ambil simpang kanan yaitu jalan melawati yang berdepan bus stop. Jalan depan sikit, ambil lorong kiri yang kedua, tak ada nama jalan. Ambil kiri lagi naik atas bukit. Nanti jumpa simpang tiga, ambil kanan. Jalan depan sikit nanti jumpa rumah no 7 pagar hijau atas bukit. Jarak antara simpang masuk taman melawati tadi kesini lebih kurang 2 kilometer saja. Atau 1/2 jam berjalan kaki.